Tevger an Trendên ra xerîdar, an meylên herêmî, dibe ku rêbazek bandorker li herêmek li herêmek din nexebite. Ev gotar dê çend aliyên kirrûbirrê yên ku dikarin ji bo herêmên taybetî werin sêwirandin lêkolîn bike da ku têgihiştinê peyda bike ka pargîdanî çawa dikarin bi bandor bi temaşevanên armanc re têkilî daynin û mezinbûnê pêşve bibin. Firotana kelûmelê: zêdekirina bandorê: Nîşandana hilberê mînaka coaster amûrek kirrûbirrê ya hêzdar e ku dikare alîkariya pargîdaniyan bike ku hişmendiya marqeyê zêde bikin û firotanê pêşve bibin. Li gelek deveran, nemaze di hawîrdora firotanê de, stratejiyên firotanê yên hilberê bandorker dikarin di kişandina xerîdar de rolek girîng bilîzin.
Stratejiyên firotanê yên paşguh kirin lê pir pir Yek ji wan stratejiyên firotanê yên ku pir caran têne paş
Rêberê Taybet guh kirin lê pir bandorker ev e ku meriv kelûpelên xwerû bikar bîne. Pir kes ji çaya germ, qehwe, hwd hez dikin. Ji ber vê yekê, kelûpelên wan ên xwemalî kelûpelên xwerû rêyek pratîk û balkêş a dîtbarî ji bo danasîna marqeyê peyda dikin. Ew bi gelemperî li xwaringeh, bar, qehwexane û tewra çalakiyên pargîdanî têne bikar anîn, û ji bo pargîdaniyan amûrên kirrûbirra îdeal in ku populerbûna xwe zêde bikin. Popularîteya marqeyê: kelûpelên xwerû bi gelemperî ji bo demek dirêj li ber xerîdaran têne danîn, ji ber vê yekê xerîdar dikarin marqeyê bi bîr bînin.